Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Viléme, Hynku, Jarmilo! Co to jen na mě leze?

Postupně jsem vyloučila  chřipku, virózu, anginu, kovid, neštovice, černý kašel, vši, svrab i záškrt - prostě všechno, co může jeden schytat,  pokud pracovní dny tráví v narvané školní třídě.

Najednou se začínám víc pozorovat.

Na základě vypozorovaného jsem začala méně jíst.

Také trávím dost času aplikací různých zázračných pleťových masek, které prý za 15 minut dokáží vykouzlit z vrásčitého povadlého ksichtu hlaďoučký svěží obličej.

Znenadání jsem zatoužila po koupi džínové sukénky, která mi zvýrazní pas, obepne a stáhne objemné slovanské boky a decentně odhalí má rovná lýtka..

A hlavně nějak více pozoruji muže.

Cože to na mě leze, jsem si uvědomila  při nedávné návštěvě Prahy. Procházela jsem se Václavákem, sluníčko sympaticky hřálo, zahrádky plné usměvavých mladých lidí, já zírala na muže, muži mě přezírali, až mně to náhle došlo.

 Leze na mě JARO!!!

Dívám se na muže a kochám se. Vzápětí se vrátím zpět na zem, když si uvědomím, že dotyčný krasavec je o dekádu, až dvě, či tři mladší…:)..Ach…ženy…však to znáte. Věk je relativní.

Muži také zírají na mladé holubičky, jenže u nich se na tom neshledává nic pohoršlivého, neboť  zatím co oni věkem zrají, my už jen uvadáme.

No schválně, slyšeli jste, že by se o ženě řeklo „ ta zraje jak víno!“ Neslyšeli. A pokud ano, dotyčná má za sebou několik dobře provedených a dobře utajených plastických operací.

Postarší žena musí strávit hodiny před zrcadlem, aby vypadala jakžtakž k světu. .

Kdežto muž!...Ten klidně přijde na společenskou událost v sepraném triku, roztrhaných džínách, neučesaný a zarostlý jako Ezop, a ještě se o něm napíše, že byl „nedbale elegantní“.

Uprostřed jarního Václaváku jsem si uvědomila, že tohle místo není pro starý. Z mužů v mé věkové skupině se náměstím potuloval pouze přezrálý prodavač zeleniny, zralý dlaždič a  několik až příliš „nedbale elegantních“ bezdomovců.

Když mi došlo, že na žádného pro mě patřičně interesantního muže nenatrefím, vydala jsem se ulovit alespoň jarní sukénku.

Jenže  když už jsem nějakou objevila, byla buď děsná, nebo děsně drahá.

Vzdala jsem to a vydala se pryč.

Zázrak mě potkal na schodech do metra. Oslovil mě MUŽ! Muž v mém věku, který nevypadal ani jako dlaždič, ani jako bezdomovec, dokonce ani jako zelinář.

„Dobrý den, můžu se vás na něco zeptat?“ Promluvil na mě a vycenil svůj křivý chrup.

Také jsem se usmála.

Vy asi znáte Máj?“ Optal se ten sympaťák  a lehce se ke mně naklonil.

„Ano, jistě.“ Odvětila jsem užasle. Ach! Jaký to romantik!

Zřejmě ho okouzlila má čerstvě vyhlazená pleť! Či snad parfém značky Chloe, kterým jsem se před návštěvou velkoměsta pro jistotu postříkala úplně celá?!

Uchvátila jsem ho natolik, že se mě chystá recitovat Karla Hynka Máchu!

 „Hrdliččin zval ku lásce hlas, kde borový zaváněl háj…“ vybavilo se mi, má duše se rázem vznášela jako ta hrdlička  a ouško jsem nastavila v očekávání láskyplných veršů.

„No víte, co myslím. Ten vobchoďák co tu stával za socíků.“ Vrátil mě muž zpět do reality.

Náhle mi došlo, že spíš než borovým hájem, zavání jeho dech lacinou borovičkou.

Dělala tam moje máma. V oddělení látek. Věra se jmenovala. Vy byste ji mohla pamatovat.“

Dodal ještě a zkoumavě si mě prohlížel, snad aby odhadl, zdali jsem na to případné setkání s paní Věrou dostatečně stará.

„Ne, tu si opravdu nepamatuju.“ Odvětila jsem stroze a muž zklamaně zmizel v davu.

Duše hrdličky dopadla tvrdě zpátky na jezdící schody a já si uvědomila, že časy, kdy mi muži recitovali básně o lásce, už jsou zřejmě dávno za mnou.

V noci po návratu domů se mi zdál sen. Bloudila jsem obchodním domem Máj a sháněla džínovou sukni. A paní Věra z oddělení látek mi řekla, že má jen pionýrský šátek…:-)

 

PS. Sukni jsem nakonec ulovila u nás  v sekáči. Stála mě 25 Kč i s DPH.

      Opotřebované muže v nabídce nemají.

 

Autor: Lucie Vacková | čtvrtek 14.3.2024 17:21 | karma článku: 17,92 | přečteno: 376x
  • Další články autora

Lucie Vacková

Má rozkládací domácnost...

Většina lidí má rozkládací gauč. Někdo též vlastní rozkládací stůl, jiný rozkládací křeslo. V mé domácnosti je v rozkladu úplně všechno.

9.3.2024 v 16:19 | Karma: 18,12 | Přečteno: 371x | Diskuse| Ona

Lucie Vacková

Školní ples, aneb tanči, jak já pískám...

Bylo nebylo...Kdesi kdysi jedna vesnická škola slavila významné výročí svého založení a tak učitelky Hopsálková s Plesálkovou dostaly nápad...

25.2.2024 v 14:21 | Karma: 16,23 | Přečteno: 444x | Diskuse| Ona

Lucie Vacková

Drahý Mathew, děkuji vám za vaši štědrost!

Dnes ráno na mě u ranní kávy z mailové schránky vypadla úžasná zpráva! Zdá se, že konečně budu bohatá!

3.2.2024 v 11:29 | Karma: 36,35 | Přečteno: 2785x | Diskuse| Ona

Lucie Vacková

Kurz negativního myšlení, aneb chceš li být asertivní, buď občas nasertivní

Chcete vědět, jak s úsměvem přežít další všední den? Stačí si každé ráno cestou do práce pořádně zanadávat!

28.1.2024 v 13:46 | Karma: 36,40 | Přečteno: 2907x | Diskuse| Ona

Lucie Vacková

Vzpomínka na školní jídelnu aneb jak se stal Jindva hrdinou všedního dne

„Ještě budete vzpomínat na naši školní jídelnu, nevděčníci!!“ Hřímala soudružka kuchařka z jídelního okénka vždy, když jsme nenápadně vraceli zbytky od oběda. A měla pravdu. Vzpomínám dodnes.

21.1.2024 v 12:33 | Karma: 25,20 | Přečteno: 948x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek

28. dubna 2024  12:58,  aktualizováno  14:25

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudná poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 23
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 1294x
Snažím se přežít život s humorem...V tom příštím bych nejraději byla rentierka, testerka postelových matrací a dovolenkových destinací, degustátorka šampaňského a všeho francouzského...Ideálně vše v jednom.:-)...Mám ráda neobyčejně obyčejné lidi a jejich příběhy...

Seznam rubrik