Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Zajímavé čtení. Já to mám jinak. Nedáš, nemáš! A mizí pomoc v domácnosti!

:-)

0 0
možnosti

Nebo-li, kupujete si sex za pomoc v domácnosti. :-P

1 0
možnosti
Foto

Skvělý článek! Díky za pobavení i hlubší zamyšlení.R^:-);-D

0 0
možnosti
Foto

díky moc Pavlo!! Jsem ráda, že se článek líbil...;-)

1 0
možnosti

No už jsem to někde četl, ale musím s tím bohužel souhlasit a to , že muži mají sice mozek a penis, ale jen tolik krve, že nemůžou obě věci fungovat současně, tož tak...R^;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D...Moc děkuju za hodnocení..;-)

0 0
možnosti
Foto

J16a85n 71A49n42d54r27l18e

10. 10. 2020 19:21

ano, souhlas, bez TOHO děláme i zoufalé věci a činnosti...:-/

a pro kila rajčat mám pochopení, kdysi dávno jsem si přečetl studii, že jako nejlepší prevence proti problémům s prostatou jsou v zásadě tři:

a) pravidelný sex

b) pravidelná masturbace

c) zvýšená konzumace rajských jablíček

a tak i když dolní i horní údy s věkem umdlévají, rajská jsou stále k dispozici a navíc je mám velmi rád

Vám R^

1 0
možnosti
Foto

ahááá...dík za zajímavý postřeh, konečně mi to docvaklo a musím poučit i maminku, aby měla pro ta kila rajských jablíček v tátově nákupním košíku více pochopení!!!...;-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Lucie, zajímavý postřeh. Ženě určitě Váš článek neukážu, protože o uklízecí záchvat fakt nestojím. R^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D...děkuju za odezvu, a pššššt!!!...;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ pěkný! Ráda jsem si Vás přečetla.

0 0
možnosti
Foto

milá Jitko, díky moc za podporu!...přeju krásné a pokud možno "nekoronovirové" podzimní dny!...:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS