Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Balada o psíku Ňafíku ••• Psíku můj Ňafíku zviřátko věrné • přichází bílý den po noci černé • Stočený do nohou hřáls celou noc • žužláš mi prstíky lochtá to moc • Zatímco opodál u stromu čuráš • k obědu připravím buřtový guláš • ohník se rozhořel vesele prská • psík můj však uklouzl v ohni se mrská • Psíku můj Ňafíku zviřátko černé • vím teď jak zapudit hladu dny perné • Doufám že nebudeš psíku můj tuhý • chrup můj je chatrný chode můj druhý

2 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť pokud právě obědváte. ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 1294x
Snažím se přežít život s humorem...V tom příštím bych nejraději byla rentierka, testerka postelových matrací a dovolenkových destinací, degustátorka šampaňského a všeho francouzského...Ideálně vše v jednom.:-)...Mám ráda neobyčejně obyčejné lidi a jejich příběhy...

Seznam rubrik