Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super počtení! Nemá náhodou Mathew stejně štědrého bráchu? Docela ráda bych se s ním seznámila.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju!!...co se bratra týče, zjistím a dám vědět...

0 0
možnosti
IL

I54v49o 67L12y18č56k34a

3. 2. 2024 21:11

A mně nepřijde nic. To je diskriminace důchodců. Asi si budu stěžovat. Neznáte někdo číslo na lampárnu? 🙂

2 0
možnosti
Foto

Tuším, že je to 324...nebo tak něco

0 0
možnosti
JP

Vy se tedy máte, tolik štěstí najednou . Asi budu muset vyzkoušet přijmout přátelství na FB od některého z těch opálených krasavců s jachtou za zády, kteří touží po tom se se mnou seznámit. Třeba to klapne a sejdeme se ve stejném zkrášlujícím zařízení.

Moc pěkné čtení, pobavila jste mě .

0 0
možnosti
Foto

děkuju moc a už se moc těším, až se sejdeme v salonu...

0 0
možnosti

Bože, Vy ženské na všecko skočíte. Já už taky dostal zprávy, že jsem zdědil kopu peněz, ale já vím, že je to podvod. Ale teď mi napsala krásná latino vojanda z USA, že si mě chce vzít. A žádné peníze předem nechtěla. A ty 2000 dolarů co jsem jí poslal na letenku mi hned vrátí, až se vezmeme.

2 0
možnosti
Foto

...tak hurá za vojandou!...

1 0
možnosti
KT

To je toho, mně už psal africký princ, advokát nějakého zesnulého milionáře, dědic miliard, který se beze mě nemůže k dědictví dostat, taky nějaká nadace a všichni mi neustále nabízejí peníze. Nevím komu odepsat dřív.

1 0
možnosti
VF

Pozor na to bydliště, ať Vás nežalují manželé z podobné adresy!

4 0
možnosti
JU

Jak jsem Váš blog četl, říkal jsem si, že bude muset Mathew ještě přihodit, těch $1.5m by Vám při tolika snech, obávám se, nestačilo.

Sám naštěstí takovéhle zprávy nedostávám, starám se o svou e-mailovou adresu a chráním ji jako oko v hlavě.

Ale jako kolegové předřečníci Vám samozřejmě také přeji, ať jste Brzobohatá;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky! Zatím mi stačí, že jsem veselá...

1 0
možnosti
Foto

Nejste sama! Já dostal už asi 20 oznámení, že na mne čeká nějaký balíček, výhra zahradní sekačky a podobných drobností.

Jeden a půl melouna ne, ale pár tisíc dolarů ano, stačí jen poslat číslo účtu a OP.

Ale ten Váš šek - jen aby se neztratil na poště.

3 0
možnosti
Foto

Lucie, až dostanete ten šek, podstoupíte všechny procedury, pořídíte si domeček a pustíte Matthewa k vodě ... tak bych s Vámi, zcela nezištně, taky zašel na kávu.

7 0
možnosti
Foto

Milý Davide, moc děkuji a vážím si vaší nezištné nabídky. Zapisuji si Vás do pořadníku...vydržte!...

1 0
možnosti
Foto

Prosím o půjčku, stačí milión v korunách. Předen děkuji.

Pěkný den

1 0
možnosti
Foto

Tak trochu jsem tušila, že se kolem mě vyrojí rázem plno dalších chudáků 😁😁😁Budu na vás myslet!

1 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 1294x
Snažím se přežít život s humorem...V tom příštím bych nejraději byla rentierka, testerka postelových matrací a dovolenkových destinací, degustátorka šampaňského a všeho francouzského...Ideálně vše v jednom.:-)...Mám ráda neobyčejně obyčejné lidi a jejich příběhy...

Seznam rubrik