Foto

Lucko, úplně chápu. Dějí se mi podobné věci. Před pár dny mě nepoznal spolužák. Stáli jsme ve stejné frontě u řezníka. V "prázdné" chvilce, kdy já ještě nebyla na řadě a on čekal, až mu prodavačka odváží požadovanou porci salámu, jsem se přihlásila: "Čau ne?!" Podíval se na mě a zahlásil: "Jéé, promiň, to víš, vidím hezkou ženskou, tak nevidím." Hezká byla samozřejmě ta prodavačka o poznání mladší než já. No, a včera mě pobavila pacientka. S něčím jsem ji pomohla a ona mi říká: "Vy jste hezká." Pak nastala rozpačitá chvíle ticha. "Teda hodná jsem chtěla říct." uvedla to na pravou míru.

Foto

Lucie, na mě leze jaro celoročně a Máj mě nahlas rozesmál. Loni se Majky učil o druhé světové válce, tak jsem mu k tomu přidal nějaké doplňující informace a on se mě zcela vážně zeptal: a nebál ses, že tě ty Němci zastřelí?

Foto

Jojo, tyhle dotazy dcera měla taky. "Mami, a když jsi byla malá, tak už byla televize?" Jojo, televize byla, ale mobilní telefony byly ještě budoucnost vcelku vzdálená. Teď už má úplně jiné dotazy a snad bych se raději vrátila k těm o mém pravěku.

Povedené Kdyby šlo o Kotvu, nebylo by to ono.

Foto

I když nejsem (paní) Lucie Vilém ani Hynek a natož pak ani žádná Jarmila, mám takový dojem, že na vás leze spolu s jarem a blížícím se nebezpečím otravy alkoholem na "Josefa" - váš DAR psaní. Dávám vám palec +karmu a zdravím.

Foto

Moc Vám děkuju za příspěvek,potěšil jste mě !přeju krásný vikend!

IL

I84v78a22n41a 54L55a35n19c57e

14. 3. 2024 22:01

Z fotografie na mě kouká mladá žena, tak hlavu vzhůru

Foto

Děkuju Ivanko...fotka je dílem pečlivé přípravy a dobrého světla.... Hezký den!

  • Počet článků 23
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 1294x
Snažím se přežít život s humorem...V tom příštím bych nejraději byla rentierka, testerka postelových matrací a dovolenkových destinací, degustátorka šampaňského a všeho francouzského...Ideálně vše v jednom.:-)...Mám ráda neobyčejně obyčejné lidi a jejich příběhy...

Seznam rubrik