Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

No, to se mi líbilo. A věřím, že nepřeháníte. Někdy je to peklo, ale nemusí to být pravidlo, Pěkně jste to napsala, trochu mě to inspirovalo, ale asi už jsem zážitky tohoto typu raději z pudu sebezáchovy zapomněla.

1 0
možnosti
Foto

Milá Jarko, moc děkuju za příspěvek a hodnocení...jo pud sebezáchovy je dobrej...já si v rámci něho všechny ty špatný zážitky přetavuju na zážitky veselý...:-)))...a psaní v tom skvěle pomáhá...;-)..Mějte krásné dny! Lucka

0 0
možnosti
Foto

Ty nejlepší příběhy píše sám život. Ale divím se, paní Lucie, že jste si nechala utéct takovou partii ... samozvanej právník. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Takový je někdy život, je dobře brát tyhle situace s nadhledem, protože třeba někdy příště se zadaří.;-)

Moc pěkně napsané.R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju moc!!!... humor je nejlepší lék a dopřávám si ho ráda a pravidelně...;-)..Přeju krásné a pokud možno optimistické podzimní dny!;-)

1 0
možnosti
MP

R^, pobavil jsem se-moc dobře napsáno.Jenom doufám, že Vás to skutečně nepotkalo !

0 0
možnosti
Foto

Děkuju !....bohužel potkalo..:-)...je to už před pár lety, ale jen velmi lehce upraveno...;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 25,00
  • Průměrná čtenost 1294x
Snažím se přežít život s humorem...V tom příštím bych nejraději byla rentierka, testerka postelových matrací a dovolenkových destinací, degustátorka šampaňského a všeho francouzského...Ideálně vše v jednom.:-)...Mám ráda neobyčejně obyčejné lidi a jejich příběhy...

Seznam rubrik